Any One of Us (2019) Bästa Filmer Online

Any One of Us 2019 en filmtitel med genren Documentary, Online Streaming i bästa look videoformat. Filmer På Bio Any One of Us i bästa kvalitet. Aktuella Bra Filmer Any One of Us i topp videoformat. Era Bästa Filmer Any One of Us i HD-video. Danska Bra Filmer Any One of Us i bästa videoformat.


du kan se nu fullständig beskrivning av Any One of Us nedan:
  • Originaltitel : Any One of Us
  • Film titel i ditt land : Any One of Us
  • År av film : 2019
  • Genrer av film : Documentary,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2019-03-09
  • Företag av film :
  • Länder film :
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 88 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 8.7
  • Youtube ID för filmen : videokode
  • Översättning av film : translation
  • Aktörer som film :Paul Basagoitia (Himself)

8805702

Any One of Us den korrekta film skapad av med hjälp av en beskrivning av filmen är "When professional mountain biker Paul Basagoitia suffers a devastating spinal cord injury (SCI), his life is changed in an instant. Discovering that he's become paralyzed, Paul begins a grueling battle against his own body and mind, in the hope of one day being able to walk again. A chorus of other diverse SCI survivors weaves through the film, shining light on the struggles that Paul now faces.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

trots att jag först lära om den här filmen är jag inte helt säker om jag intresserade idé eller ingen. Efter att ha sett det jag har att lämna en att jag gillar verkligen. Jag rekommenderar definitivt den här filmen för personer som liksom de flesta genre Documentary, . Du har möjlighet att titta på den utan att spendera en krona bara klick lämna och registrera, det är möjligt att titta miljontals senaste filmtitlar utan att spendera en krona.

... Bra Familjefilmer Any One of Us i högsta kvalitet 720p ....




Sound Designer : Keith White, Editor : Rose Corr, Director : Fernando Villena, Director of Photography : Anthony Vitale
säker, nu du kan se film förbunden med Any One of Us 100% längd och har den url till detta film Any One of Us i hd-format.


Tags: paralysis, mountain biking, recovery, spinal injury,